Palvelut

Fysioterapia

Fysioterapiassa pyritään parantamaan ihmisen toiminta -ja työkykyä, sekä vähentämään kipuja. Fysioterapiakäynnillä tutkitaan kipujen/kireyksien syy, hoidetaan vaivaa fysioterapian menetelmin ja katsotaan yksilölliset kotiharjoitteet, jotka edistävät kuntoutumista. Erilaisia fysioterapian menetelmiä ovat mm. manuaaliset käsittelyt, teippaukset, terapeuttinen harjoittelu. Voit tulla meille fysioterapiaan tuki-ja liikuntaelin kiputiloissa, kuten:

• Niska-ja hartia kivut
  • Päänsärky
  • Selkäkipu
  • Alaraajaongelmat

Hieronta

Hieronta on hyvä tapa rentoutua ja lievittää lihaskireyksiä. Hieronnan avulla voimme edistää palautumista. Hieronta on sopiva hoitomuoto kaikenikäisille.

Purentalihasten käsittely

Purentalihasten hieronta ja mobilisointi rentouttaa kireitä purentalihaksia, sekä lievittää kipuja. Purentalihasten käsittelyssä hierotaan niska-hartiaseudun lihakset, purentalihakset poskien ulko-ja sisäpinnoilta, sekä päänalueen lihakset.

Kireät purentalihakset voivat aiheuttaa monenlaisia oireita, kuten: päänsärkyä, tinnitusta, huimausta ja kipua kasvojen alueella.

Rentouttava päähieronta

Rentouttavassa päähieronnassa käsitellään niskahartia seudun-, kasvojen- ja pään alueen lihaksia. Tämän hieronnan aikana saat rentoutua lämpimän peiton alla selinmakuulla. Jos kaipaat rentoutumista kiireisen arjen keskelle, tämä on siihen oiva valinta. Tämä hieronta on myös kiva lahjaidea.

Raskausajan hieronta

Raskausajan hieronta on odottavan äidin hetki rentoutumiselle. Raskausaika muuttaa kehon painopistettä aiheuttaen lihaskireyksiä ja kiputiloja erityisesti lantion, alaselän ja niska-hartia seudun alueelle. Raskausajan hieronnalla voidaan helpottaa juuri näitä ongelmakohtia.

Hieronta toteutetaan kylkimakuulla. Niska-hartia seutua hierotaan kohotetussa selinmakuu asennossa.